سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به عشق تو...
جمعه 93 خرداد 23 :: 8:0 عصر ::  نویسنده : مشق عشق

برگی از اعترافات دختران


برگی از اعترافات دختران
:بچه که بودیم هرکی مارو میدید لپامونو میکشید
میگفت عروس من میشی خوشگله؟؟
خب لامصبااااااا... حالا که بزرگ شدیم و
به شماها نیازداریم کدوم گوری هستین؟؟؟

یه روز خنگول یه ملخ می گیره میگه بپر ملخه می پره ، یه پاشو میکنه میگه بپر ملخه می پره ، پای دومشو هم میکنه باز میگه بپر ایندفعه ملخه نمی پره. غضنفر یه نتیجه علمی می گیره: وقتی دوتا پای ملخ کنده شه ملخ کر میشه

قدیما تا به یه دختر میگفتی: سلام جواب مـیـداد: سلام و کوووفت !

اما الان تا به یه دختر میگی : سلام سریع میگه: خـُب اسم بچمونو چی بزاریم عزیزم ؟؟؟

پسره تو اعلامیه پدرش نوشته:
.
.
.
از وقتی که رفتی گرمی از خونه رفته
یعنی خیلی ریز به موضوع خاموش کردن کولر اشاره کرد.

زنگ زدم به مامانم می گم بیا من و گرفتن!!!!.....میگه گشت ارشاد دیگه؟؟؟!!!میگم:په نه په مرکز نخبگان ایران من و گرفته!!!
پسر به دختر: میدونی برای هدیه تولدت چی خریدم؟

 

دختر: نه!!
پسر: اون پژو 206 قرمز رنگ که کنار خیابون پارک شده رو میبینی ؟؟؟
دختر: آرررررررررررررررره…
پسر: یه ماتیک درست به همون رنگ

از حکیمے پرسیدند:چرا از کسی که اذیتت می کند انتقام نمی گیری؟با خنده جواب داد:آیا حکیمانه است سگی را که گازت گرفته گاز بگیری یعنی تو عمرم اینطور قانع
نشده بودم

سوالات متداول از مامان:گرسنمه...شام کی حاضر میشه!؟سردمه!!پیرهنم
کجاست!؟اون شلوار مشکیمو شستی!؟نمیتونم پیداش کنم!!ناهارچی داریم!؟این چرا اتو نداره!؟سوالات متداول از بابا:مامان کجاست؟
++++++++++++++++++++++
از تشیع جنازه پدر بزرگم برمیگشتیم عمم داشت خودشو از شدت ناراحتی میکشت یکی از اقوام گفت عزیزم چقدر مدل موهات قشنگه یهو عمه صاف نشست گفت دِ  تازه الان بهم ریختس!
++++++++++++++++++++++
طرف موبایلش آنتن نمیداد ، بهش مسیج دادم : نمیتونم بگیرمت …
جواب داد : به درک! مگه کم خواستگار دارم؟

خنگول ساعت نه شب که می شه سطل آشغال ویندوزش رو خالی می کنه!

از طرف سوال می کنن عامل اصلی طلاق چیه ؟ میگه ازدواج.

خنگول میره نونوایی یه 100 تومنی میده میگه آقا دوتا نون بده ما بریم
 نونواهه میگه آقا نون الان دونه ای 500 تومنه
خنگول میگه: مگه من چند سال خوابیدم

خنگول از کلاس راهنمایی و رانندگی میاد بهش میگن مار باباتو نیش زد فوت کرد ، میگه از پشت زدش؟ میگن آره ، میگه مار مقصره!

خنگول باباش آتیش میگیره میره ملاقات میگه: بخش پدرسوخته ها کجاست؟

حیف نون به نامزدش میگه :عصری میام دنبالت چند تا بوق میزنم بیا پایین که بریم بگردیم .نامزدش میگه ماشین خریدی ؟میگه نه بوق خریدم!

پسره تو خواستگاری از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟ دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست. پسره می گه: آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه

یارو با دوستش میرن بلال بخورن یکی از بلال ها رو برمیداره به دوستش نشون میده میگه : اینو میبینی! قدرت خدا زمان پیغمبر اذان میگفت!!!

حیف نون یه لوبیا میگیره دستش میگه : باد تو در دل من طوفان به پامیکنه!


مردی تعریف می کرد که با دو دوستش به جنگل های آمازون رفته بود و در آنجا گرفتار قبیله زنان وحشی شدند و آنها دو دوستش را کشتند.
وقتی از او پرسیدند چرا تو زنده ماندی، گفت: زن های وحشی آمازون از هر یک از ما خواستند چیزی را از آنها بخواهیم که نتوانند انجام بدهند. خواسته های دو دوستم را انجام دادند و آنها را کشتند. وقتی نوبت به من رسید به آنها گفتم: لطفا زشت ترین شما مرا بکشد!

فردوسی حکیم بزرگ ایرانی که همه قبولش دارن میگه:
که پیش زنان هرگز راز مگوی ، چو گویی ، سخن بازیابی به کوی !

پلیس راهنمایی رانندگی شهر حیف نان برای چندمین بار اعلام کرد شهروندان عزیز برای آزمون راهنمایی رانندگی احتیاج نیست ناشتا باشید. لطفاً سوال نفرمایید
 گفت : مردی به همسرش روزی!!! من بمیرم چگونه خواهی زیست؟ / گفت : از چند و چون آن بگذر تو بمیری برای من کافیست

من تعجب می کنم ، چرا قضیه ای که با دعوا حل میشه


اینقدر در موردش حرف می زنن ؟

خنگول واسه زنش شارژ میخره زنش میگه اینکه شارژ نداره!
میگه: غلط کردی، پس چرا من زدم داشت؟!!!
 
خنگول می فهمه زنش میخواد ازش طلاق بگیره میگه زن نرو،من حامله هستم!!!

فکر کنم دارم بابا میشم!
الان چند شبه بیدار میشم کولرو خاموش میکنم
 




موضوع مطلب :